ח"כ ישראל אייכלר: "זו מלחמה על ארץ ישראל"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ישראל אייכלר: "זו מלחמה על ארץ ישראל"

ח"כ ישראל אייכלר לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "נס שיש לנו בכלל זכות הצבעה, הם היו מסוגלים להחליט שאין לחרדים זכות בחירה, רק בגלל שלערבים יש זכות בחירה יש גם לנו" | האזינו לריאיון המלא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "מחר יש מלחמה על ארץ ישראל, במקום מלחמת דמים זו מלחמת פתקים. הרמב"ן אומר שאם מחללים אורה אין לנו זכות על ארץ ישראל".

"התפקיד שלנו הוא להוכיח שזו ארצנו כי אנחנו שומרים את התורה, האלטרנטיבה היא להילחם בהפגנות, חבל, אפשר לנצח מחר ולהילחם דרך השלטון".

"אני מאמין שאם הציבור החרדי היה יוצא להצביע היו לנו 10 מנדטים ולש"ס היו יותר, אנשים לא מצביעים למרות שכל גדולי ישראל אומרים לבוא".

"תחשבו שמחבל נכנס לבית הכנסת, האם אדם שיש לו סכסוך עם הגבאי, לא יתגייס לנסות לעצור אותו?" תהה אייכלר.

"מה שהם עושים נגד היהדות זה חורבן הבית של עם ישראל וארץ ישראל, הם מחבלים בכרם ישראל. נס שיש לנו בכלל זכות הצבעה, הם היו מסוגלים להחליט שאין לחרדים זכות בחירה, רק בגלל שלערבים יש זכות בחירה יש גם לנו, ואנחנו חייבים לנצל את זה".

"ברגע שננצח העליהום נגדנו יתחיל במלוא העוצמה, אנחנו אולי לא מתרגשים מזה, אבל אסור להפקיר את אחינו החילונים והמסורתיים שרוצים מדינה יהודית ולא שונאים את החרדים".



0 תגובות